Forums
Fibronet.dk :: Forums :: Min hverdag og anden hyggesnak - ÅBEN sektion :: Fødselsdagshilsner

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Tillykke til Lenam
Bestyrer: Bette Pjok, Engel
Ophavsmand Indlæg
majbrit
19 aug 2014, 08:46:25
Registeret medlem #312
Oprettet: 07 sep 2009, 19:45:35

Postnr. og By: 8850 bjerringbro

Hej Lenam

Du ønskes tillykke med dagen,samt en masse hygge sammen med familien.

Knus Majbrit

[ billede slået fra ]
[/html]
Tilbage til toppen
Bette Pjok
19 aug 2014, 22:10:05
Administrator

Registeret medlem #1
Oprettet: 26 jun 2007, 16:55:48

Postnr. og By: 6372 Ravsted

Et stort tillykke med dagen. Håber det har været en god dag for dig.
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Lenam
20 aug 2014, 09:29:06
Registeret medlem #207
Oprettet: 11 sep 2008, 15:23:39

Postnr. og By: Esbjerg N.

Kære Venner!

Tusind tak for hilsnerne. Også de mere private af slagsen.

Bortset fra at "skroget" teede sig, som det selv ville, så havde jeg en dejlig dag. 

Utroligt at en almindlig fødselsdag kan udløse så mange hilsner i form af Mails, SMS'er, små besøg, kort, blomster, dufte og telefonopkald, som det gjorde her i går. Helt vildt.
En gammel kollega og hendes mand kom sågar forbi med en kæmpe buket og der foruden havde hun syet en formet hvedekernekrave(varmepude) med en træknap til mine smertende skuldre. Det var da sødt.

Til aften var mine forældre, søskende og et par børn til aftensmad. Kold kartoffelsalat(lavet dagen før, så det kunne trække) og pølser. Grillede frankfurtere(det klarede manden) og kogte.
Min ældste lillebror har fødselsdag i dag. Ham og konen kom derfor med desserten. Så det gik bare fint. ... Vi hjalp alle hinanden.

Solen skinnede indtil først på aftenen. Dog var skyerne til tider truende, men de holdt sig altså i skinnet til efter spisetid. Flaget var fugtigt, da det skulle ned.

Nu er opvaksemaskinen tømt og alt på plads, så jeg har planer om at gå ombord i min kummefryser. Den trænger til en omgang ovenpå sommeren.

Jeg vil ønske jer alle en rigtig god dag.

Kærligst Lenam

Tilbage til toppen

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF