Forums
Fibronet.dk :: Forums :: Diverse - ÅBEN sektion :: Forslag, ideér og ønsker

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Vedr. TILLYKKE-ønsker...
Bestyrer: Bette Pjok, Engel
Ophavsmand Indlæg
Engel
21 maj 2013, 11:22:13

Registeret medlem #646
Oprettet: 03 okt 2011, 17:05:26

Postnr. og By: jylland

Jeg har nævnt det tidligere og nu vil jeg vove at gøre det igen...

Vedr. de mange velmente og søde tillykke-ønsker der bliver sendt i div. tråde, så vil jeg lige tage det frem igen.

Og husk at det er venligt ment.

Efter et par dages pause, hvor man ikke har været på siden, så "fylder det de første mange lininer" når man kigger ind på "nyt".
Og det er ikke, at jeg ikke synes at det er dejligt og fint at sende Tillykke-ønsker til medlemmerne, for det er rigtig hyggeligt og også dejligt at få (for dem der altså kommer ind og "ser" det),
men jeg synes at det burde kunne gøres på en anden måde.

Dels så er der jo netop på forsiden allerede et felt som viser "DAGENS Fødselarer" med navn og årstal og der står "Tillykke".

Forslag: Kunne det lade sig gøre f.eks at lave 1 TRÅD kun til fødselsdagshilsner? (uafhængigt til hvem og skal kunne bruges løbende).
Dette kunne undgå at det fylder så mange linier, hvis ønskerne altid blev skrevet i den samme tråd.

Jeg har selv problemer med "at følge med" og kan slet ikke nå at få skrevet tillykk'er ind...
Det er jo nok dig Bette Pjok, som på et tidspunkt skal kigge på det... måske kan du bruge min ide? -men det haster ikke!

VELKOMST-hilsner kan måske samles på lignende måde??

[ billede slået fra ]
[/html]

[ Redigeret 21 maj 2013, 11:23:16 ]
Tilbage til toppen
Spurven
21 maj 2013, 20:19:59
Registeret medlem #372
Oprettet: 11 mar 2010, 09:01:54

Postnr. og By: Midtsjælland

Jeg bliver også trist, når jeg ser hvor meget tillykke- og velkommen-hilsnerne fylder - især når man sammenligner med hvad der er af øvrige indlæg. 

Jeg håber hele tiden, at vi kan få mere gang i siden her, for det er en værdifuld side, som burde være fuld af liv.

Det er da glædeligt, at vi kan finde ud af at ønske tillykke og at byde velkommen, men det begynder at gå mig rigtig meget på, at vi ikke kan få flere medlemmer til at være aktive herinde. Måske det hører til i en anden tråd, undskyld til dig, Engel, at jeg bringer et nyt emne ind i din tråd, men på en eller anden måde, synes jeg jo også, at tingene hører sammen. Det store spørgsmål for mig er i hvert tilfælde, hvordan vi får gjort siden mere levende med flere skrivende medlemmer.

Knus fra

Tilbage til toppen

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF