Forums
Fibronet.dk :: Forums :: Nyheder, information og teknik - ÅBEN sektion :: Info om driftsforstyrrelse m.v.

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Systemopdatering
Bestyrer: Bette Pjok, Engel
Ophavsmand Indlæg
Bette Pjok
17 mar 2013, 18:15:24
Administrator

Registeret medlem #1
Oprettet: 26 jun 2007, 16:55:48

Postnr. og By: 6372 Ravsted

Der vil tirsdag formiddag blive foretaget et systemopdatering hvor der skal indstalleres nogle nye og forbedrede sikkerhedssystemer på hjemmesiden.

Derfor vil hjemmesiden være ude af drift i op til ca. 2 timer.
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Bette Pjok
18 mar 2013, 13:14:52
Administrator

Registeret medlem #1

så fik jeg stille og roligt "snydt" mig til at få gennemført den første del af den annoncerede opdatgering allerede i dag.

Et af resultaterne, der er synlige, ses i den "blok" der viser hvem der har fødselsdag i dag og i de kommende dag.

Senere i dag, og igen i morgen vil der blive foretaget nogle opdateringer.
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Bette Pjok
19 mar 2013, 07:05:33
Administrator

Registeret medlem #1

Så er opdaterings sessionen overstået for denne gang. Og det ser ud til at alt er gået efter planen.

Hvis I skulle opleve nogle problemer efter denne opdatering, må I endelig give mig besked, så jeg kan få rettet evt. fejl der måtte have sneget sig med ind.

Tilbage til toppen
Hjemmeside
Bette Pjok
22 mar 2013, 11:32:36
Administrator

Registeret medlem #1

Så er der (i al ubemærkethed) sket endnu en større system opdatering, hvor sikkerheden mod hackere og spammere er blevet væsentligt forbedret. der er blevet indstalleret et såkaldt filter, som vil forhindre langt de fleste hackere og spammere i at komme ind på siden.

De ca 1½ døgn det nu har virket, har resulteret i, at antallet af forsøg på at logge sig på med falske profiler er blevet reduceret meget kraftigt. I de seneste måneder har der især været angreb fra kinesiske spammere og hackere. Men de kan nu efektivt afvises af systemet selv, og så er jeg fri for at at skulle spilde min tid med at slette op til 20-30 kinesere (eller flere) hver dag.

Tilbage til toppen
Hjemmeside

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF