Forums
Fibronet.dk :: Forums :: Nyheder, information og teknik - ÅBEN sektion :: Information og nyheder

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Vi har mistet vores sponsor
Gå til side  1 2 3 4 5 6 7 8
Bestyrer: Bette Pjok, Engel
Ophavsmand Indlæg
Spurven
16 mar 2011, 21:31:36
Registeret medlem #372
Oprettet: 11 mar 2010, 09:01:54

Postnr. og By: Midtsjælland

Hej Bette Pjok!

Først en stor tak til Flemming for det store stykke arbejde, han har gjort, og for at tage den økonomiske side af driften på egne skuldre så længe.

Ja, der er mange herinde, hvis økonomi dårligt rækker til hverdagens udfordringer, andre, som står i en usikker situation og ikke ved, hvad fremtiden vil bringe, så det vil være svært at pålægge alle en udgift. Jeg er dog sikker på, at alle, som har mulighed for det, gerne vil bidrage til at holde vores fantastiske net kørende.

Jeg vil, som Ragdoll, også pege på, at der kunne findes midler uden for egne rækker - f.eks. kunne man forsøge at søge legater, måske netop fra Tryg Fonden? De støtter f.eks. forskning på afdelingen for funktionelle lidelser, så hvorfor ikke også yde en smule tilskud til denne side?

Knus fra

Tilbage til toppen
Skille
16 mar 2011, 21:35:35
Registeret medlem #116
Oprettet: 28 feb 2008, 19:43:21

Postnr. og By: "Gailisi" ,Jaunberze , Dobele
HejsaVil da bestemt også meget gerne støtte dette dejlige netværk med et lille beløb men synes samtidig også at det skal undersøges om der findes en mere permanent løsning for vore alle sammens fristed

Samtidig vil jeg også rette en stor og varm tak til den person der i flere år helt af egen lomme har betalt for siden, det er stort og smukt gjort, så tak er kun et lille ord
Hilsen fra Skille
Tilbage til toppen
Karin
16 mar 2011, 21:44:16
Registeret medlem #505
Oprettet: 19 jan 2011, 16:47:03

Postnr. og By: 9760 Vrå
Hejsa!
Jeg er med på at støtte den gode sag.
Hilsen Karin
Tilbage til toppen
majs
16 mar 2011, 22:01:38
Registeret medlem #216
Oprettet: 06 okt 2008, 22:01:54

Postnr. og By: 7760 Hurup Thy
Flemming har fortjent et stort skulderklap og jeg vil ønske pensionisten alt godt i sit otiom og takke for at vi har fibronet, som for mange er, var og bliver hovedkilden til at komme vidre med fibromyalgien som følgesvend i livet.

Jeg har, med stor hjælp herinde fra, fået ro omkring mit liv og situation og vil derfor gerne forpligte mig til et årligt beløb, så vores dejlige site kan fortsætte som nu.
Nogle kan bidrage økonomisk med 100 til 500kr årligt og andre har intet plads i budgettet, men får det måske senere og vil så også bidrage.

Det med reklamer er ok for mig, for jeg ser dem ikke, men af hensyn til andre og til sitets fremtræden, vil jeg nok helst at vi kan undgå dem.

Jeg er med på et årligt økonomisk bidrag, så BP: du skriver mig på sedlen

Det kan være fristende at bede alle medlemmer / nye om et deltagergebyr, også for at formindske indaktivie, men jeg kan tydeligt huske hvordan min økonomi var da jeg fandt stedet her, så det er jeg ikke tilhænger af.
Jeg syntes det er vigtigt at alle kan være med uanset økonomi. Jeg mener også at kunne se at mange medlemmer kigger ind uden at melde sig, men også disse har brug for at vi er der, så de får en mulighed for at orientere sig midt i et fibramt kaos.

Jo, jo BP; vi står sammen når det gælder her på sitet

Knus
fra
majs

[ billede slået fra ]
Tilbage til toppen
jensen1970
17 mar 2011, 08:05:44
Registeret medlem #508
Oprettet: 24 jan 2011, 07:30:27

Postnr. og By: 2450
jeg syndes det er et stort og godt stykke arbejde webmaster gør

Jeg skriver ikke så meget her inden endnu, jeg er jo stadig lidt ny i diagnosen så jeg bruge mest siden til at læse hvordan I andre takler det hele og føler at jeg har haft meget glæde af jer.

så jeg vil også meget gerne støtte, det kan måske blive nødvendig at dele beløbet over 2 gange,hvis det bliver et lidt større beløb, da jeg er på kontanthjælp lige nu, men syndes helt klart at siden skal bevares.

Tilbage til toppen
Helle1968
17 mar 2011, 08:29:23
Registeret medlem #458
Oprettet: 18 okt 2010, 06:59:19

Postnr. og By: 6710 Esbjerg V
HEJ...VI SKAL BEVARE VORES ANDET HJEM HER JEG VED SLET IKKE HVAD JEG SKULLE GØRE UDEN JER..

.JEG SYNTES AT DET SKAL KOSTE ET ANTAL KR FOR AT VÆRE HER INDE...SELV HVIS NOGLE MEDLEMMER SKULLE FALDE FRA, VIL DET IKKE BLIVE MANGE KR VI SKULLE BETALE, KUNNE SOM SKREVET BLIVE DELT OP SÅ BELØBET IKKE SKULLE BETALES PÅ ENGANG...

.ER DET MULIGT AT SENDE EN MAIL UD TIL ALLE MEDLEMMER PÅ ENGANG??? SÅ KUNNE DE BLIVE OPMÆRKSOM PÅ DET OG TAGE EN STILLING TIL OM DE VIL BETALE ELLER EJ...ELLERS HJÆLPER JEG GERNE MED AT SENDE MAILS RUNDT HVIS DET IKKE KAN LADE SIG GØRE...KNUS
Tilbage til toppen
Blunka
17 mar 2011, 09:47:17
Gæst
Hejsa

Jeg vil også gerne være med til at bidrag med et beløb, men syntes ikke at det skal være tvang at skulle betale, hvis det betyder at nogen er nødt til at hoppe fra siden af økonomiske årsager, det ville være synd. Det kan være hårdt at få økonomien til at løbe rundt, og hvis fibronettet er lyspunktet i en tung hverdag - smerte messig som økonomisk - så skal det ikke være sådan at nogen bliver udelukket fra siden.

Mange hilsner fra Blunka

Tilbage til toppen
Smukke
17 mar 2011, 11:25:31
Smukke
Registeret medlem #12
Oprettet: 02 jul 2007, 11:10:26

Postnr. og By: 4174 Sjælland
Jeg vil gerne støtte op omkring siden, med et beløb, jeg synes nu helt personligt at ALLE og jeg mere Alle kan undvære 50 kr.  om året for at være med på siden. Jeg ved godt man ikke har mange penge når man er på pension, men 50 divederet med tolv er ca 4 kr om måneden.  Og så kan vi jo finde nogen sponserer, det ville være en god idé så kunne beløbet måske blive 25 kr. om året. Og det tror jeg alle kan klarer, især med den glæde som vi er mange der har af siden her. Håber ikke der nogen der bliver sure over min udmeldning.Hvordan laver man afsnit ????

[ Redigeret 17 mar 2011, 11:26:52 ]
Tilbage til toppen
Bette Pjok
17 mar 2011, 11:37:51
Administrator

Registeret medlem #1
Oprettet: 26 jun 2007, 16:55:48

Postnr. og By: 6372 Ravsted
Hej alle sammen.

Tak for de mange indput. De bliver alle sammen taget seriøst og indgår alle sammen i de overvejelser der skal gøres.

Til Birgit:
Du laver afsnit ved at holde Shift-tasten nede og trykke på Enter-tasten. Det er noget der er opstået ved den seneste opdatering af sidens CMS-system og som forhåbentlig bliver rettet ved næste opdatering.

Det vil også være en rigtig god idé at lave 1-2 tomme linier som afslutning på sit indlæg - især for dem der anvender signatur.

Tilbage til toppen
Hjemmeside
Bette Pjok
17 mar 2011, 15:07:17
Administrator

Registeret medlem #1
Oprettet: 26 jun 2007, 16:55:48

Postnr. og By: 6372 Ravsted
Bodil skrev ...
  Jeg kan ikke lade være med at have mistanke om, at en del af dem kan være sagsbehandlere der er herinde og snuse og se hvad deres klienter skriver.

Jeg har kendskab til at én enkelt sagsbehandler har været herinde for at kigge på nogle skriverier.

Vedkommende henvendte sig først til mig med en anmodning og konkretiserede helt tydeligt hvad vedkommende søgte.

Efter aftale med den bruger det drejede sig om fik sagsbehandleren midlertidig adgang, fik sine oplysninger, som efterfølgende havde stor værdi for brugeren i det afsluttende sagsforløb der endte med tilkendelse af førtidspension. Brugeren havde, som det fremgår, givet sit samtykke, og de indlæg det drejede sig om blevet kopieret over i et særligt "rum" hvor sagsbehandleren så fik læseadgang til.

Jeg tror ikke der findes ret mange sagsbehandlere der har hverken tiden eller lysten til at skulle snage i forums som dette for for at opsnuse hvad deres klinter skriver og siger.

Desuden kan jeg oplyse at jeg ind imellem bliver kontaktet af sagsbehandlere der forespørger om generelle oplysninger om fibromyalgi og det at skulle leve med fibromyalgi. Og sådanne henvendelser bliver naturligvis besvaret med oplysninger om hvor ondskabsfuld en sygdom vi må slæbe rundt på og hvilke negative konsekvenser dette har for livskvaliteten. Jeg ved ud fra returrespons at dette har været til gavn for adskillige med denne kontakt. Naturligvis bliver alle videregivne informationer helt anonymiseret og generaliseret så de ikke efterfølgende kan kædes sammen med nogen bestemt skribent herinde. - Tavshedspligten bliver taget meget, meget alvorligt og seriøst. Som administrator på et forum som dette er jeg naturligvis omfattet af de aller strengeste regler for tavshedspligt.

Det er jo efterhånden en stor vidensbank om fibromyalgi der er samlet på dette forum. Og den viden er jo værdifuld ikke alene for os selv men for mange andre.

PS:
Nå, men denne "vinkel" ligger jo en del uden for denne tråds emne. Hvis der ønskes yderligere dialog om dette må det foregå i en ny tråd til emnet [der kom administratorfidusen lige til orde ]
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Gå til side  1 2 3 4 5 6 7 8  

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF