Forums
Fibronet.dk :: Forums :: Nyheder, information og teknik - ÅBEN sektion :: Information og nyheder

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Vi har mistet vores sponsor
Gå til side  1 2 3 4 5 6 7 8
Bestyrer: Bette Pjok, Engel
Ophavsmand Indlæg
Bette Pjok
16 mar 2011, 17:59:30
Administrator

Registeret medlem #1
Oprettet: 26 jun 2007, 16:55:48

Postnr. og By: 6372 Ravsted
Vi har desværre mistet vores sponsor, som er den oprindelige stifter af Fibro Netværk Danmark. Han har hidtil ud af egne private midler betalt for hele driften af Fibro Netværk Danmark og for http://fibronet.dk og dermed dette forum. Han er gået over på folkepension og har dermed fået en mærkbar indtægtsnedgang.

Selv om jeg gerne ville overtage denne økonomiske forpligtelse og udgift, så har jeg desværre heller ikke økonomi til at kunne klare udgiften alene.

Hvis der er nogen der vil være med til at deles om udgiften til den fortsatte drift vil det jo kunne løse problemet. Det koster ca. 2.000 kr. pr. år at drive Fibro Netværk Danmark incl. http://fibronet.dk og det tilhørende forum.

Tilbage til toppen
Hjemmeside
majbrit
16 mar 2011, 18:26:07
Registeret medlem #312
Oprettet: 07 sep 2009, 19:45:35

Postnr. og By: 8850 bjerringbro
Hej Bette Pjok

Jeg vil gerne støtte med 200 kr,for at vi kan blive ved med at beholde dette forum.Fordi det er så unik herinde.

Knus Majbrit
Tilbage til toppen
Ragdoll
16 mar 2011, 18:30:30
Registeret medlem #298
Oprettet: 24 jul 2009, 07:45:23

Postnr. og By: 2910-433 Setubal (indtil 3.3.2012)
Hej Bette Pjok,

Først vil jeg starte med at sige tusinde tak til stifteren af fibronet, for hans indsats med at starte Fibronet og for at have støttet det gennem hele dets eksistens.

Og så vil jeg gerne ønske ham et rigtigt godt otium.

Angående fibronet, så vil jeg gerne have lov at tænke lidt over nogle forslag og hjælp til dets videre beståen, jeg mener det er vigtigt at det bevares, men her og nu kan jeg ikke selv yde finansiel support, da vi end ikke har til dagen og vejen her hjemme.

Men jeg ville da også overveje andre muligheder, såsom et af de gratis forum, jeg er selv Webmaster for et sådant, som kan ses her : http://broekpension.freeforums.eu/forum

På den anden side har jeg ingen anelse om hvordan man flytter et forum/skifter host, og med de gratis forum er det måske slet ikke muligt, at flytte alle de tidligere tråde, hvilket så ville betyde at alt ville gå tabt. Jeg ved at Web på K10 har skiftet forumhost for ikke så længe siden, men det var fra en betalt udbyder til en anden.

Som det første ville jeg nok åbne en boks øverst på forsiden, på "Debatforum" siden og på "Nyheder", med opfordring til at give bidrag, små som store velkomne.
Med et bank og kontonummer som der kan indbetales til.

Endnu en mulighed er at søge offentlige midler.

Eller at finde en "kommerciel" sponsor.

Jeg vil som sagt gerne hjælpe hvor jeg kan, og når tiderne bliver bedre for os herhjemme, ville jeg såmen også gerne bidrage økonomisk, men her og nu er det ikke muligt, men jeg lægger lige hovedet i blød.

Knus Ragdoll

[ billede slået fra ]

Tilbage til toppen
Jonna
16 mar 2011, 18:38:01
Registeret medlem #140
Oprettet: 14 apr 2008, 17:15:37

Postnr. og By: 7600 Struer
Hej

Til vor kære Folkepensionist, ønsker jeg et dejligt Otium. Håber dog du stadig vil være med her.
Tak for din kæmpe indsats.

Bette Pjok.

Selvfølgelig vil jeg være med til at støtte denne sides videre beståen.
Men vil lige vente og se, hvad jeg kan byde ind med, til efter den forestående flytning.

Knus Jonna
Tilbage til toppen
Bette Pjok
16 mar 2011, 18:39:31
Administrator

Registeret medlem #1

Mange tak for indput.

Jeg lægger det nemlig også frem her i den hensigt at der i fællesskab kan kreeres nogel gode og brugbare idéer og forslag der vil kunne løse problemstillingen.

At flytte til en af de der gratis host/systemer lader sig nok ikke rigtig gøre dersom vi ønsker at bevare hele forum med alle tråde og indlæg. Og det vil endvidere kræve et helt enorm stort arbejde hvis alt det andet indhold, artikler m.v. også skulle flyttes.

At flytte fra én betalingshost til en anden er en helt anden ting og kræver i langt de fleste tilfælde ikke det store arbejde.

Jeg ser med spænding frem til at der forhåbentlig kommer mange flere indput med gode idéer og løsningsforslag.

Jeg har selv puslet lidt med tanken om at der måske kunne komme et par indtægtsgivende reklamer på siden - naturligvis uden at siden skal overklistres med reklamer!!

Og jeg er helt sikker på at der med garanti vil blive fundet en løsning så vi kan køre videre med dette forum.

[ Redigeret 16 mar 2011, 18:40:43 ]
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Bette Pjok
16 mar 2011, 18:43:21
Administrator

Registeret medlem #1

Vi venter med at tale om beløbsstørrelse, - lad os først finde ud af hvor mange der vil kunne være med til at støtte, og så kan vi jo derefter udregne hvor stort eller helst lille beløbet vil blive - der skal jo ikke flere penge ind end der er brug for.

Og måske kan vi jo også tjene lidt penge ved at have et par reklamer på siden - og andre forslag kan jo måske også give et lille afkast af sig.

Tilbage til toppen
Hjemmeside
Lenam
16 mar 2011, 18:57:06
Registeret medlem #207
Oprettet: 11 sep 2008, 15:23:39

Postnr. og By: Esbjerg N.
Hej Bette Pjok!

Jeg skal også gerne yde et bidrag, så du siger bare til, når det kommer så vidt. Det ville da være synd, hvis dette "supernetværk" skulle gå tabt.
Ja og ikke alle har midler til at bidrage, sådan er det bare og al ære og respekt for dem. Men jeg er sikker på, at dem der kan, gerne vil være med.

Og så vil jeg da ellers bare ønske folkepensionisten et godt otium og sige tak for det, der derfra hidtil er bidraget.

Med ønsket om en god aften

Kærligst Lenam

Tilbage til toppen
Bodil
16 mar 2011, 19:49:57
Gæst
 Hej Bette Pjok !

Jeg vil også gerne du vil overrække Flemming en stor stor tak fordi han har holdt liv i dette unikke netværk gennem de år den har eksisteret.
Og ønske ham en god pensionisttilværelse.

Jeg er naturligvis også interesseret i at bidrage til at netværket skal fortsætte, men da jeg også bliver folkepensionist til sommer, bliver det ikke de store beløb.
Men er nok lidt bekymret for om det kan holde nogle væk.

På den anden side set kan vi måske 
undgå så mange indmeldelser, og dermed adgang til vore skriverier, ved at det skulle koste en symbolsk beløb.
Der er jo rigtig mange der bare melder sig ind og holder sig tavs efter 1-3 indlæg.

Jeg kan ikke lade være med at have mistanke om, at en del af dem kan være sagsbehandlere der er herinde og snuse og se hvad deres klienter skriver.

Tanken om reklame ville ikke berøre mig, men kan alle holde sig helt neutral til et produkt man ser dagligt her på siden.
Kan vi undgå reklame fra medicinfabrikanter, helsekost produkter, og lignende der lover perfekt helse og superfiks krop.

Nå jeg vil også tænke videre.

Vh Bodil
Tilbage til toppen
Lise
16 mar 2011, 19:56:36
Registeret medlem #293
Oprettet: 15 jul 2009, 09:08:27

Postnr. og By: Midtjylland
Hej Bette Pjok

Jeg vil også gerne støtte med et beløb.

Selvfølgelig skal vi bevare netværket her
  - vores super gode sammemhold kan vi slet ikke undvære

Knus Lise

[ Redigeret 16 mar 2011, 19:57:42 ]
Tilbage til toppen
Ragdoll
16 mar 2011, 21:12:24
Registeret medlem #298
Oprettet: 24 jul 2009, 07:45:23

Postnr. og By: 2910-433 Setubal (indtil 3.3.2012)
Med en kommerciel sponsor havde jeg mest tænkt på sådan noget som Tryg Fonden eller måske Sydbank.

Jeg vil gerne yde økonomisk også men lige nu ville det kun blive et absolut symbolsk beløb, da min pension er om muligt mindre end en folkepension

Knus Ragdoll
Tilbage til toppen
Gå til side  1 2 3 4 5 6 7 8  

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF