Forums
Fibronet.dk :: Forums :: Min hverdag og anden hyggesnak - ÅBEN sektion :: Hyggehjørnet

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Jul, jul jul
Gå til side  1 2 3 ... 12 13 14
Bestyrer: Bette Pjok, Engel
Dette indlæg er lukket nu
Ophavsmand Indlæg
Ulla
13 nov 2007, 16:08:15
Gæst
Jul, jul jul. 

Julepynt, julelys, engle, nisser, gran og oceaner af julehygge.
Bage julekager, lave juledekorationer og adventskranse.
Klippe og klistre, Købe julegaver og sende julekort.

Er der noget bedre ?

Jeg elsker julen med alt, hvad der dertil hører.

Det er næsten så, man kan glemme, at man har fibromyalgi.

Undskyld skriften men jeg kunne ikke lade være.
Tilbage til toppen
Bette Pjok
13 nov 2007, 16:50:40
Administrator

Registeret medlem #1
Oprettet: 26 jun 2007, 16:55:48

Postnr. og By: 6372 Ravsted
Ja, julen er en herlig tid. Der er så meget at glædes over, der er så meget vi kan dele med vore venner, vore familier og vore nærmeste.

Og julen er også den tid hvor vi får rig anledning til at kunne gøre noget netop for dem vi ellers ikke ser så meget til i løbet af året men som også har brug for at vide at der er nogen der tænker på dem.

Lad os gøre denne jul til den bedste jul der nogen sinde har været. En jul ingen vil glemme for den glæde, omsorg og hygge den bragte med sig.
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Tulle
13 nov 2007, 17:30:54
Gæst
Ih altså så hyggeligt med den røde skrift, og her må vi så også sætte juledimser ind....

Min mand har faktisk bage småkager i eftermiddag, svenske chokolade stænger, så vi juler allerede lidt, og der er så dejligt med alle de farver og dufte julen har med sig.

HIHI ulla kan lige føle din begejstring , godt du ikke ku la vær...

[ billede slået fra ]
Tilbage til toppen
Bette Pjok
13 nov 2007, 17:36:29
Administrator

Registeret medlem #1

Jeps, - og derfor vil det kun være tilladt at skrive i den her tråd hvis man bruger RØD skrift - og dette er demokratisk vedtaget med enevældig myndighed heart.png
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Tulle
13 nov 2007, 17:39:09
Gæst
GGGGGGGGG
[ billede slået fra ]
Tilbage til toppen
Bette Pjok
13 nov 2007, 19:38:20
Administrator

Registeret medlem #1

[ billede slået fra ]
Lige præcis sådan skal det være

Wauw - jeg ku' osse finde ud af at sætte en julemand ind. Jeg må til at øve mig lidt mere i det der med at sætte sådan nogen ting ind i mine indlæg - men æ ka' et helt fin'd u' a' et

mojn mojn he'fra

Ordbog ka' fin'es her:
http://synnejysk.dk
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Vinnie
13 nov 2007, 19:51:20
Registeret medlem #44
Oprettet: 27 aug 2007, 06:04:06

Postnr. og By: Nordjylland
Jeg er nu også helt vild med den røde farve, det er lige min farve. Jeg elsker bare julen ubetinget og helt fuldstændig vildt og ubehersket. 

Vi pynter altid til jul første søndag i advent. Så bliver "den store julekasse" fundet frem, (jeg tror vi har en tre fire stykker) og i løbet af dagen så ligner det bare "fars fede juleferie" både ude og inde.

Der er lys, sølv,glas, glimmer, glitter og en masse dejlige nisser og engle overalt.

Ude sætter min søde mand vores fine nisser op på gavlen, og han sætter ialt fire lyskæder op på nogle fine buske vi har.

Så kommer han ind og sætter vores svenske stager op i vores køkkenvinduet, og vores fine stjerner med lys bliver hængt op i vinduerne i stuen.

Det er simpelthen den bedste tid på året. Der findes ikke noget så skønt som at køre en tur rundt om aftenen, og kigge på alle de skønne lys folk har i både vinduer og på buske og træer.

Det er bare en dejlig og fredfyldt tid, med tid til at bage småkager, lave konfekt, hygge og drikke noget varmt gløgg mens man nyder de varme hjemmelavede æbleskiver.

Åhh hvorfor er der så lang tid til, jeg kan bare næsten ikke vente..........
Tilbage til toppen
webbelin
13 nov 2007, 20:07:38
Registeret medlem #31
Oprettet: 18 jul 2007, 20:35:07

ja tænke sig til
40 dage tilbage til jul

[ billede slået fra ]

[ Redigeret 13 nov 2007, 20:12:12 ]
Tilbage til toppen
webbelin
13 nov 2007, 20:11:38
Registeret medlem #31
Oprettet: 18 jul 2007, 20:35:07

Hvad med en lille ønske liste

jeg har printet en ud til børnene
de store bliver også til små
i julen ..
DET er dejligt

[ Redigeret 21 nov 2007, 22:08:21 ]
Tilbage til toppen
Vinnie
13 nov 2007, 20:26:42
Registeret medlem #44
Oprettet: 27 aug 2007, 06:04:06

Ja webbelin jeg tror vi alle bliver små her i julen. Så bliver alt andet ligegyldigt, bare der er jul, varme og hygge. Det er tiden hvor vi bruger rigtig meget tid på at være sammen og give hygge og varme til hinanden.

Det er en skøn tid, og kunne der så lige juleaften, komme en lille bitte snestorm, sådan ved 16 tiden hvor mørket falder på og alle er indendøre, stegen er i ovnen, bordet er dækket, der er tændt lys i alle vinduer og alle glæder sig til at få noget dejligt julemad og hygge sig med familien, ja så ville det bare være prikken over i'et.heart.png

[ Redigeret 13 nov 2007, 20:39:17 ]
Tilbage til toppen
Gå til side  1 2 3 ... 12 13 14  

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF