Forums
Fibronet.dk :: Forums :: Diverse - ÅBEN sektion :: Forslag, ideér og ønsker

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Ønske om fred
Gå til side  1 2 3 4 5
Bestyrer: Bette Pjok, Engel
Ophavsmand Indlæg
Skille
14 sep 2008, 11:38:16
Registeret medlem #116
Oprettet: 28 feb 2008, 19:43:21

Postnr. og By: "Gailisi" ,Jaunberze , Dobele
Hej Alle sammen .

Jeg har et ønske, men jeg tror måske ikke at det lige er den slags ønsker at Bette Pjok hentyder til.

Men jeg vil alligevel fremkomme med mit ønske selv om det jo nok er en rygende varm kartoffel.

Jeg har nu flere gange oplevet en stemning a`la den som jog Ulla væk og også Hjerterum.

Det gør mig så ked af det og jeg forstår ikke hvad der sker, så mit ønske er :

Lad os få en forklaring og mulighed for debat når der sker kedelige ting, som det er nu hvor debatten bare lukkes når det lugter lidt af problemer, ja så tror jeg ikke det løser så meget.
Jeg har selv gået med tanker om hvad har jeg måske gjort som har gjort Ulla ked af det... men kommet til den konklusion at det måske slet ikke har noget med det skrevne at gøre.
Det ville hjælpe mig meget, hvis man var åben om problemerne og jeg fik fortalt hvad der er galt istedet for dette hemmelighedskrammeri
Desuden mener jeg også at det ville være sundt for forumet at vi fik lov til at kommentere , det kunne jo være at det viste sig at flertallet var imod den beslutning, kommentar eller hvad det nu er der får folk til at flygte.

Vi har det jo alle svært nok i kraft af vores sygdom, kamp mod systemet og kamp for anderkendelse. dette rum skulle jo gerne være et fristed og et sted hvor man uden at bekymre sig kunne komme med det man har lyst til.

Håber ikke at dette misforståes

Knuz Skille
Tilbage til toppen
Tulle
14 sep 2008, 11:53:09
Gæst
Hej Skille...

Det er overhovedet intet i det du skriver der bliver misforstået, for du har fuldstændig ret...

Det er forbistret at lukke lidt ud og så ikke få slutningen med...ved at lukke en tråd....men det er gjort og det kan vi ikke gøre så meget ved.

Tilbage til toppen
Lotte.A
14 sep 2008, 17:23:27
Registeret medlem #78
Oprettet: 11 nov 2007, 19:49:35

Postnr. og By: Kolding
Hej skille

Jeg er fuldstændig ENIG med dig...

Hvor er det træls en debat bliver lukket og slukket på den måde... hvad endnu mere træls er , efter min mening, er at der åbentbart er nogle herinde fra som har læst disse mail der åbentbart har været og derfor kender en anden siden af sagen end den vi andre får forelagt.

Jeg synes det har været en træls omgang denne gang for man ved faktisk ikke rigtig hvad det er der er blevet skrevet og hvad det er der er gået galt.. og når man prøver at få indblik i det så bliver trådene stoppet og debatten sluttet...

Så jeg er enig med dig.. lad os debattere på et ordentlig plan og sprog og lad os vide hvad det er der sker i stedet for at holde tingene hemmelige

Knus Lotte
Tilbage til toppen
Bette Pjok
14 sep 2008, 17:26:49
Administrator

Registeret medlem #1
Oprettet: 26 jun 2007, 16:55:48

Postnr. og By: 6372 Ravsted
ja ja, da det endnu engang ser ud til at jeg er den store satan og onde djævel, kan jeg herved meddele at jeg med øjeblikkelig virkning trækker mig helt og holdent frfa dettte forum.
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Lotte.A
14 sep 2008, 18:15:32
Registeret medlem #78
Oprettet: 11 nov 2007, 19:49:35

Postnr. og By: Kolding
Hold da op Bette Pjok..

Det er jo ikke noget med at du er den store satan og onde djævel som du selv skriver.. men noget at gøre med at vi sidder rigtig mange herinde som ikke kan følge med i hvad det er der er sket da der er nogen der melder sig ud på baggrund af noget der åbenbart er sagt/skrevet...

Jeg synes det er underligt at sidde tilbage med en lille del af en debat.. der kommer kun noget af det frem og derfor er det svært for vi andre at tage stilling til det der foregår.

Jeg synes det er helt ok at nogle har mail udvekslinger om uenigheder og andet men jeg synes ikke det er ok at vi andre så bliver taget med ind i det uden at vi ligesom kan få at vide hvad det er der lige er sket...

Så jeg vil da virkelig håbe at du bliver herinde Bette Pjok.. jeg vil nødig have at du eller andre stopper herinde..

Men prøv lige at sætte jer ind i hvordan vi andre har det når vi kun får en lille del af vide.. nemlig at nogle stopper pga. nogle mail mm men vi kan ikke få at vide hvad det er der sker..

Jeg håber virkelig at du og andre bliver herinde..

Knus Lotte
Tilbage til toppen
Bette Pjok
14 sep 2008, 18:21:09
Administrator

Registeret medlem #1

Ret bebrejdelserne mod dem der lagt al deres energi i at få dette blæst op til noget helt andet end det var.

Me de mange beskidte mails og PB'er (og nogle ganske få positive) med udsagn om at jeg da må være skingrende sindsyg, rablende vanvittig m.v., ja så ider jeg ganske enkelt ikke mere bruge oceaner af timer på at drive dette forum.

Jeg gider altså ikke stå model til mere. Der er ganske enkelt også grænser for hvad jeg vil acceptere og finde mig i.

Tilbage til toppen
Hjemmeside
Tulle
14 sep 2008, 18:21:47
Gæst
Bette Pjok skrev ...
ja ja, da det endnu engang ser ud til at jeg er den store satan og onde djævel, kan jeg herved meddele at jeg med øjeblikkelig virkning trækker mig helt og holdent frfa dettte forum.

Ak Ak AK... tænk her er vi en hel flok hysteriske kællinger og en stor satan og ond djævel....

Hvor er det dog sørgerligt...
[ billede slået fra ]
Tilbage til toppen
Bette Pjok
14 sep 2008, 18:25:07
Administrator

Registeret medlem #1

Tulle skrev ...
 Ak Ak AK... tænk her er vi en hel flok hysteriske kællinger og en stor satan og ond djævel....

Hvor er det dog sørgerligt...

Hvor har jeg kaldt flokken af brugere i dette forum for hysteriske kællinger?
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Tulle
14 sep 2008, 18:25:29
Gæst
Bette Pjok skrev ...
Ret bebrejdelserne mod dem der lagt al deres energi i at få dette blæst op til noget helt andet end det var.

Nu synes jeg det er nok....

intet og absolut intet kan retfærdiggøre hvad du skev til Ulla...og nu offentliggør jeg det som du offentliggør hvad nogen har skrevet til dig.... for nu er jeg vred....

Her er det fanden galeme alene dig der opfører dig som en hysterisk kælling.
Du fremslynger den ene modbydelige beskyldning efter den anden. Du kaster mistanker på brugerne. Du nægter at fremlægge nogen som helst dokumentation for dine beskyldninger.Og på den baggrund kaldte jeg det en skrøne, hvad det åbenbart også er, for ellers ville du have været villig til at dokumentere dine anklager.Du kan ikke, med den elendige opførsel du har vist, hver gang det ikke er gået efter din fløjte, forvente at man skal behandle dig som et råddent æg.Og så er du bestemt ikke den rette til tale om menneskelighed og ærlighed! Jeg ved godt hvordan ved et par lejligheder har bagtalt mig og stukket knive i ryggen på mig.Og med denne beskidte mail fra din side er du hermed blokeret/banlyst og udelukket fra at kunne skrive, læse eller på anden måde tilgå forumet.HilsenBette Pjok
Tilbage til toppen
Bette Pjok
14 sep 2008, 18:29:07
Administrator

Registeret medlem #1

Nu viser du faktisk en useriøs side som jeg ikke havde ventet fra din side.

For havde du været seriøs, så havde du for det første bedt om tilladelse til at offentlige hvad andre har skrevet, og for det andet, og det mest vigtige, så havde du offentligt gjort korrespondancen så hele sammenhængen kom frem.

Men det er du tydeligvis ikke indstillet at ville gøre. Og det er jo netop den form for adfærd hos en lille håndfuld brugere der ødelægger det for den store flok. Og jeg havde mindst af alt ventet en sådan adfærd fra netop din side.

Men nu kan I hygge jer med dette forum, jeg er den der er skredet.
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Gå til side  1 2 3 4 5  

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF